اوووووو

چقدر زیاد طول کشید تا من بیام و  سری به این لعنتی بزنم.

دارم درس می خونم مثلا!

از قدیم گفتن سنگ سنگین علامت نزدنه. منم از این قاعده مستثنا نسیتم. نه به اون روزا که می گفتم وکالت سخته و وقت می خواد و حوصله و اعصاب راحت برای درس خوندن، نه به حالا که با این وقت کم و مشغله ی زیاد برنامه می ریزم واسه 3تا کنکور.

خوب پیش می رفتم اما یهو خوردم به "روزهای پوچی".

از همون روزها که آدمیزاد به وجود خودش در این دنیا هم اعتراض داره.

فعلا که دچار stopبدی شدم. حالا خدا میدونه استارت بعدی کی باشه.