میشه یه نفر به من بگه از کی شروع شد؟
دقیقا هم نه. تقریبا کی بود؟
از کی دیگه دلم گرفت و وا نشد؟
حداقل یکی بگه قراره تا کی ادامه داشته باشه.
می ترسم این دل گرفتگی از دنیا و آدمهاش تموم نشه.
یه مدتیه که دارم به خودم سخت می گیرم. دوباره کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته ام . کاش یه موج سنگین میومد و منو به یه ساحل امن می رسوند. کاش باز هم بابا می تونست بهم زور بگه و مجبورم کنه یه کاری رو انجام بدم. من یاد نگرفتم پای حرفم بایستم. من همیشه کارهایی رو انجام داده ام که مجبور بوده ام. کاش یکی بود که مجبورم می کرد درس بخونم. مجبورم می کرد بچه دار بشم. مجبورم می کرد این کار مزخرف رو ول کنم و برم دنبال آرزوهام.
دلم خیلی گرفته. نه اونجوری که فکر کنم هیچوقت وا نمیشه. یه جوری که دلم می خواد هیچوقت وا نشه.
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۴ ق.ظ توسط الهه شادی
|